Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

"Θέλω να ξέρεις πως από σήμερα μπορείς να βασίζεσαι πάνω μου...χωρίς όρους"



Θέλω

Θέλω να με ακούς, χωρίς να με κρίνεις

Θέλω τη γνώμη σου, χωρίς συμβουλές

Θέλω να με εμπιστεύεσαι, χωρίς απαιτήσεις

Θέλω τη βοήθειά σου, κι όχι ν΄αποφασίζεις για μένα

Θέλω να με προσέχεις, χωρίς να με ακυρώνεις

Θέλω να με κοιτάς, χωρίς να προβάλεις τον εαυτό σου σε μένα

Θέλω να μ΄αγκαλιάζεις, χωρίς να με κάνεις να ασφυκτιώ

Θέλω να μου δίνεις ζωντάνια, χωρίς να με σπρώχνεις

Θέλω να με υποστηρίζεις, χωρίς να με φορτώνεσαι

Θέλω να με προστατεύεις, χωρίς ψέματα

Θέλω να πλησιάζεις χωρίς, να εισβάλλεις

Θέλω να ξέρεις τις πλευρές μου που πιο πολύ σε ενοχλούν

Να τις αποδέχεσαι και να μην προσπαθείς να τις αλλάξεις

Θέλω να ξέρεις πως από σήμερα μπορείς
να βασίζεσαι πάνω μου...χωρίς όρους

Χόρχε Μπουκάι "Ιστορίες να σκεφτείς"




Ροδάκινο

Στου ροδάκινου το χρώμα
έβαψες τα μάγουλά σου
και του κερασιού τη γλύκα
με κερνάς με τα φιλιά σου

Τώρα τα λόγια που 'χες πει
σκορπίσματα του αέρα
αχ ν' άκουγα απ' τα χείλη σου
άλλη μια καλημέρα

Κανελλόριζα και δύοσμο
κι απ' την ερημιά το μέλι
σου χαρίζω όλο τον κόσμο
και μου λες πως δε σε μέλλει

Τώρα τα λόγια που ' χες πει
ξερόφυλλα του αέρα
αχ ν' άκουγα απ' τα χείλη σου
άλλη μια καλημέρα





1 σχόλιο:

Αστοριανή είπε...

Μαρελντ μου,
αγαπημένη,

με τα θαυμάσια κείμενά σου,
νάχα καιρό να τα μελετώ για ώρες
και να ξεκουράζω το μάτι στις εξίσου θαυμάσιες φωτογραφίες, πίνακες, κι ότι άλλο προσφέρεις.
Θα τα λέμε, μάτια μου,
κι εύχομαι ότι καλύτερο
σε σένα και στους λεβέντες σου,
Υιώτα
αστοριανή
ΝΥ